ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ЦІЛЬОВИХ МІЖНАРОДНИХ РИНКІВ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Authors

  • О.В. Кам’янська Національний технічний університет України «КПІ»
  • М.В. Шкробот Національний технічний університет України «КПІ»

Keywords:

інноваційна продукція

Abstract

Розглянуто різні підходи до обґрунтування вибору цільових міжнародних ринків при реалізації інноваційної продукції промисловими підприємствами, запропоновані українськими та іноземними дослідниками.

Author Biographies

О.В. Кам’янська, Національний технічний університет України «КПІ»

Доцент, к.е.н.,

М.В. Шкробот, Національний технічний університет України «КПІ»

Магістр,

References

Соціально-економічні показники України за 2006-2008рр. [Electronic Resource] // Офіційний сайт Держкомстату України. − Mode of access: http://www.ukrstat.gov.ua/. − Last access: 25-06-2009. − Title from the screen.

Шнайдер Д. И. Г. Введение в маркетинг технологий и высокотехнологических товаров производственного назначения: Учеб. пособие для студ. инж. и экон. спец. / Национальный технический ун-т "Харьковский политехнический ин- т"; Университет Клагенфурт / А.И. Грабченко (ред.). — Х. : НТУ "ХПИ", 2003. — 454с. : рис. — Библиогр.: в конце глав. — ISBN 966-593-306-X.

И. В. Туманян Рынок инновационных услуг как элемент рыночной инфраструктуры [Electronic Resource] − Mode of access: http://science.ncstu.ru/articles/econom/6. − Last access: 25-06-2009. − Title from the screen.

Каракай Ю. В. Маркетинг інноваційних товарів / Київський національний економічний ун-т. — К. : КНЕУ, 2005. — 226с. — Бібліогр.: с. 222-226. — ISBN 966-574-765-7.

Каракай Ю.В. Національні особливості інноваційного розвитку // Стратегія розвитку України: Наук. журнал. – К.:. Книж. вид-во НАУ. 2004.- №3. – с. 46-50

Ілляшенко С. М. Управління інноваційним розвитком: Проблеми, концепції, методи: Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл.. — Суми : Університетська книга, 2003. — 278с. : рис., табл. — Бібліогр.: в кінці розд.. — ISBN 966-680-080-2.

Современньїй маркетинг / В.Е. Хруцкий, И.В. Корнеева, Е.З. Автухова / Под ред. В.Е. Хруцкого. - М.: Финансы и статистика, 2001. - 256 с.

Щербак В. Затратно-инновационная концепция «длинной волны» // Экономика Украины. - 1998. - № 2. - С. 53-59.

Панжар О.І. Маркетинг інноваційної діяльності в розвитку підприємства: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.06.02 / Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2002. — 21 с.

Issue

Section

Статті