ПОВЕДІНКА ПОКУПЦІВ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ

Authors

  • А.В. Гавриленко Національний авіаційний університет, м.Київ
  • Т.О. Гаврилко Національний авіаційний університет, м.Київ
  • А.П. Науменко Національний авіаційний університет, м.Київ

Abstract

Досліджені основні аспекти поведінки споживачів і чинників, що зумовлюють вибір певного типу споживацької поведінки

Author Biographies

А.В. Гавриленко, Національний авіаційний університет, м.Київ

К.е.н., доцент,

Т.О. Гаврилко, Національний авіаційний університет, м.Київ

К.е.н., доцент,

А.П. Науменко, Національний авіаційний університет, м.Київ

К.е.н., доцент,

References

Гайдаенко Т.А. Маркетинговое управление. Принципы управленческих решений и российская практика. – М.: Эксмо, 2006. – 496 с.

Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга, 9-е издание: Пер. с англ. – М.: Издательский дом Вильямс, 2003. – 1200 с.

Соломон М.Р. Поведение потребителя. Искусство и наука побеждать на ринках: Пер. с англ. – С-Пб.: 000 ДиаСофтюп, 2003. – 784 с.

Статт Д. Психология потребителя. – С-Пб.: Питер, 2003. – 446 с.

Issue

Section

Статті