МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ АЛГОРИТМУ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКУ АВІАКОМПАНІЇ
Abstract
У статті наведено визначення поняття «доданої цінності», процес її створення авіакомпанією для задоволення вимог споживачів та вплив даного показника на відсоток залучення нових клієнтів. Наведено модель формування індивідуалізованого прибутку, одержаного від лояльних пасажирів, модель формування їх рентабельності та модель чистої приведеної вартості авіакомпанії.References
Андерсен Б. Улучшение через упрощение//Методы менеджмента качества. – 2003. - №7. – с. 22-26.
Швец В. Е. Добавленные затраты, стоимость и ценность в системах менеджмента качества // Сертификация. – 2003. - №3. – с. 27-30.
Downloads
Issue
Section
Статті