МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ АЛГОРИТМУ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКУ АВІАКОМПАНІЇ

Authors

  • К.О. Калда Національний авіаційний університет (м. Київ)

Abstract

У статті наведено визначення поняття «доданої цінності», процес її створення авіакомпанією для задоволення вимог споживачів та вплив даного показника на відсоток залучення нових клієнтів. Наведено модель формування індивідуалізованого прибутку, одержаного від лояльних пасажирів, модель формування їх рентабельності та модель чистої приведеної вартості авіакомпанії.

Author Biography

К.О. Калда, Національний авіаційний університет (м. Київ)

Аспірант,

References

Андерсен Б. Улучшение через упрощение//Методы менеджмента качества. – 2003. - №7. – с. 22-26.

Швец В. Е. Добавленные затраты, стоимость и ценность в системах менеджмента качества // Сертификация. – 2003. - №3. – с. 27-30.

Issue

Section

Статті