УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Abstract
В статті розглянуто проблеми контролю якості поліграфічної продукції як одного з найголовніших факторів конкурентоспроможності підприємств в умовах ринкових відносинReferences
Швайка Л.А. Фактори якості та конкурентоспроможності продукції поліграфічних підприємств / Л.А.Швайка // Наукові записки УАД. – 2000. – №. 2. – С. 114-116.
Никольская Э.В. Анализ хозяйственной деятельности полиграфических предприятий / Э.В. Никольская, Е.М. Мерзликина, Г.Д. Прилепская. – М.: Книга, 1990. – 319 с.
Богомолова В.А. Оценка конкурентоспособности полиграфических предприятий / В.А. Богомолова, Э.В. Никольская, О.Г. Исаева // Проблемы полиграфии и издательского дела. – 2002. - № 4. С. 12-18.
Кондрашова В.К. Экономика полиграфического предприятия: Учебник для вузов / В.К. Кондрашова, О.Г. Исаева. – М.: Изд-во МГУП, 2000. – 320 с.: ил.
Гавенко С. Системний аналіз та методи керування якістю книжково-журнальної продукції / С. Гавенко, І. Корнілов, В. Ничка. – Ужгород, 1996. - 76 с.
Єгупов Ю.А. Організація виробництва на промисловому підприємстві. Навчальний посібник / Ю.А. Єгупов. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 488 с.
Організація виробництва: Навч. посіб. / В.О. Онищенко, О.В. Редкін, А.С. Старовірець, В.Я. Чевганов. – К.: Лібра, 2003. – 336 с.
Васильков В.Г. Організація виробництва: Навч. посібник / В.Г. Васильков. – К.: КНЕУ, 2003. - 524 с.