ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИКА РЕКЛАМНО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Authors

  • Н.В. Юдіна Національний технічний університет України „КПІ”
  • С.О. Солнцев Національний технічний університет України „КПІ”

Abstract

Ринок рекламно-поліграфічної продукції знаходиться на перетині двох ринків – рекламного і поліграфічного, кожний з яких відноситься до зростаючих. У статті досліджуються проблеми і можливості виробників рекламно-поліграфічної продукції в епоху глобалізації і розвитку інформаційних технологій. Програми розвитку окремих підприємств корелюють із напрямками глобальних комунікацій. Стаття присвячена виявленню основних особливостей українського ринку рекламно-поліграфічної продукції, та  їх впливу на рекламну діяльність його виробників.

Author Biographies

Н.В. Юдіна, Національний технічний університет України „КПІ”

Аспірантка,

С.О. Солнцев, Національний технічний університет України „КПІ”

Д.ф.-м.н., проф.,

References

Назарова, Л. І. Підвищення ефективності функціонування видавничо-поліграфічного комплексу регіону // 2005 года. Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.10.01 / Л.І. Назарова; НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж. — Донецьк, 2005. — 20 с. — укp.

Юдина, Н. Пять шагов на пути к эволюции [Текст] // Юдина Н. - „Маркетинг Услуг”, №4, 2007, М. : „Издательский Дом Гребенникова”, с. 59-76

Юдіна, Н.В., Несин, Г.М. Сучасні тенденції розвитку рекламного ринку України [Текст] // Юдіна Н.В., Несин, Г.М. // „Економічний вісник Національного технічного університету України „Київський політехнічний інститут”. Збірник наукових праць. - №4, 2007 р., - с. 280-287

Батра Р., Майерс Дж.Дж. Аакер Д. Рекламный менеджмент: Пер.с англ..[Текст] // Батра Р., Майерс Дж.Дж. Аакер Д. – 5-е изд.- М.; СПб.; К.: Издательский дом „Вільямс”, 2000. – 784 с.: ил. – Парал. тит.англ. Уч.пос.

Уколов, М.И. Организация рекламной кампании крупных сетевых интернет-ритейлеров дис... канд. екон. наук: 08.00.05 [Текст] / М. И. Уколов - Московский государственный университет экономики, статистики и информатики (МЭСИ) — М., 2007.

Тихонов Е. А. Методические аспекты проведения рекламных кампаний организаций. Автореферат Дис. Канд.. Экон. Наук: 08.00.05 - [Текст] // ГОУ ВПО «Нижегородский государственный технический университет» - Нижний Новгород., 2007

Бузин, В.Н. Медиапланирование для практиков [Текст] / В.Н. Бузин, Т.С. Бузина. – М. Вершина, 2006. - 448с.: ил., табл. – ISBN 5-9626-0081-9

Діброва Т.Г. Формування рекламного звернення у маркетинговій діяльності підприємств. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук [Текст] // Діброва Т.Г. - К. ,Видавництво „Інтерлінк” – 2003

Статистичний щорічник України 2006 // Державний комітет статистики України / за редакцією О.Г. Осауленка Відповідальний за випуск П.П. Забродський – Видавництво „Консультант” Київ 2007 – ISBN 966-8459-17-2 – 551 c.

Бут, О. Украинский рынок картонной упаковки в мировом контексте [Электронный ресурс] // О. Бут, - "Мир упаковки", 29.10.2007 - http://kartonoff.ru/index.php?action=articles&item=2 http://www.packaging.kiev.ua/

Любинайте, М. Рынок печати или интернет? [Электронный ресурс] // М. Любинайте - "Капитал.kz" - http://izdatel.kz/2006/11/03/rynok_pechati_ili_internet.html - 3 ноября 2006

Бураковский, И. Украина – Россия: конкуренция на внутренних рынках [Текст] // И. Бураковский - Материалы III международной конференции «Торговля в Украине 2003», RMS Ukraine, 12-13 июня 2003г., г. Киев

Трибьют, Э. О силе печатного слова [Электронный ресурс] // Э. Трибьют - Портал о полиграфии и издательских технологиях - Publish, #02 2007 - http://www.publish.ru/articles/4393626/text/4411294.html

Юдина рынок будущего

Ходорыч, А. Печатные пряники [Электронный ресурс] // А. Ходорыч - Журнал «Деньги» № 22(628) от 11.06.2007 - http://www.kommersant.ru/doc.aspx?docsid=772276

Аутсорсинг печати в Украине: исключение или правило? [Электронный ресурс]// Украина полиграфическая - http://www.ukr-print.net/article/413.htm

Issue

Section

Статті