ФУНКЦІЇ ОСІБ У ПРОЦЕСІ ПРОДАЖІВ, ЇХНІЙ ЗВ'ЯЗОК З МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

Authors

  • В.В. Стадніченко Національний технічний університету України «КПІ»

Abstract

У статті розглядаються проблеми організації ефективного управління процесом продажів на промисловому ринку. Визначаються основні функції осіб що приймають участь у процесі продажів і критерії їхньої ефективної роботи. Також виводяться рекомендації, що стосуються ефективної інтеграції процесу збуту з маркетинговою діяльністю.

References

Аллен П., Вуттен Дж. Продажи. 5-е изд. – СПб.: Питер, 2003. – 288 с.: ил. – (Серия «Теория и практика менеджмента»).

Болт Дж. Практическое руководство по управлению сбытом. М.: 1991 – 271с.

Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент. Підручник.- К.: КНЕУ, 1998.- 268с.

Грант Ст. Ефективне управління збутом: / Пер. з англ. – Дніпропетровськ: Баланс-Клуб, 2002. - 192 с.

Джоббер Д., Ланкастер Дж. Продажи и управление продажами. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 622 с.

Джонстон М.У., Маршалл Г.У. Управление отделом продаж. Планирование. Организация. Контроль. 7-е издание.: пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – с. 912.

Зозулёв А.В. Промышленный маркетинг: стратегический аспект. Учеб. пособие. – Х.: Студцентр, 2004.

Котлер Ф., Амстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга. 2-у европ. изд. – К.: Вильямс, - 1999.

Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер.с франц. Спб. - М.: Наука, 1996.

Щербак В.Г. Маркетингова політика розподілу: Навчальний посібник. – Х.: ВД «ІНЖЕК», 2004. – 176с.

Issue

Section

Статті