ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНСОТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПОСЕРЕДНИКІВ

Authors

  • С.О. Солнцев Національний технічний університет України «КПІ»
  • В.В. Стадніченко Національний технічний університет України «КПІ»

Abstract

Стаття фокусує увагу на важливості оцінки комерційних посередників. Автором пропонується систематизація існуючих методів оцінки, аналізуються їх переваги та недоліки.

Author Biographies

С.О. Солнцев, Національний технічний університет України «КПІ»

Д.ф.-м.н. проф.

В.В. Стадніченко, Національний технічний університет України «КПІ»

Аспірант,

References

Шкардун В.Д., Стерхова С.А. Формирование и оптимизация сбытовой сети – основа сбытовой политики предприятия [Текст] / Шкардун В.Д. // Управление продажами. – 2001 г. – №4

Горгельс Л., Марин Э., Уэст Ч. Некоторые вопросы управления каналами распределения(дистрибуции) [Текст] / Горгельс Л. // Управление продажами. – 2004 г. – №4 – С. 42-54

Kumar N., Stern L.W., Achrol R.S. “Assessing Reseller Performance From the Perspective of the Supplier”, Journal of Marketing Research, may 1992, p. 238-253

Гранкіна Н.А., Попов Е.В. Оценка деятельности посредника при экспорте продукции предприятия [Текст] / Гранкіна Н.А. // Маркетинг в России и за рубежом – 2003 г. – №6.

Биків І.А. Формування дилерської мережі в багатоярусній системі збуту [Электронный ресурс] : Дис. … канд. экон. наук. : 08.00.05 .-М.: РГБ, 2003 (из фондов Российской Государственной библиотеки)

Ігнашин Ю.Н. Формування дилерської мережі виробничо-підприємницької структури [Электронный ресурс] : Автореферат дис. … канд. экон. наук. : 08.00.05 . М.: РГБ, 2005 (из фондов Российской Государственной библиотеки)

Янивец А.А. Анализ и моделирование в системе управления дилерской сетью [Электронный ресурс] : на примере предприятия оптовой торговли : Дис. … канд. экон. наук. : 08.00.13 . М.: РГБ, 2003 (из фондов Российской Государственной библиотеки)

Levy M., Ingence C.A. “Residual Income Analysis: A Method of Inventory Investment Allocation and Evaluation” Journal of Marketing, Summer 1984, p 93-104

Штерн Л. В. и др. Маркетинговые каналы.[Текст] : [пер. в с англ. под ред.Медведь О.И.] / Штерн Л. В. – М: изд. дом „Вильямс”, 2002. – 624с. – 3000 пр. ISBN 5-8459-0293-2 (в пер.)

Cooper R, Kaplan R.S. “Measure Cost Right: Make the Right Decisions”, Harvard Business Review, no. 5, September-October 1988, p 96-103.

Issue

Section

Статті