РЕІНЖИНІРИНГ - ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРЕДСТАВНИЦТВ ІНОЗЕМНИХ ДЕРЖАВ В УКРАЇНІ

Authors

  • О.А. Ладоня

Abstract

В   статті   проведено   дослідження   необхідності   здійснення   комплексної діагностики діяльності  служби  з  обслуговування  іноземних представництв. Визначені методи адаптації підприємства до роботи в умовах, які постійно змінюються та дана оцінка одній з нових концепцій управління підприємством - реінжинірингу бізнес-процесів.

References

Квасюк Б.Є. Конкурентоспроможність національної економіки /За ред. д.е.н. Квасюка Б.Є. - К. : Фенікс, 2005. - 582с.

Портер Майкл Е. Конкурентное преимущество: Как достичь високого результата и обеспечить его устойчивость / Майкл Е. Портер, пер с англ. Е. Калинина. - М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. -715 с.

Шейн Л. Реинжиниринг бизнес-процессов: модное лекарство?// Управление компанией. - 2002. - №6.

Бабушкін В., Бєлова С. Про бізнес-процеси та їх реінжиніринг //http://www.management.com.ua/bpr008.html

Хаммер Майкл Від ефективності до суперефективності // http://www.management.com.ua/bpr008.html

"Управление компанией" (до 2002 года — "Ринок капитала") (№21-22,

листопад 2000 р.)

Issue

Section

Статті