ТОРГОВИЙ МАРКЕТИНГ - АЛЬТЕРНАТИВА СИСТЕМІ РОЗПОДІЛУ

Authors

  • Н.О. Бориславська Київського національного торговельно - економічного університету

Abstract

У статті приведено підходи до визначення категорій "розподіл", "збут", "товарорух", з'ясовано сутність поняття "торговий маркетинг", проаналізованоособливості управління торговим маркетингом на підприємствах.

Author Biography

Н.О. Бориславська, Київського національного торговельно - економічного університету

Аспірант

References

Балабанова Л.В., Балабаниць А.В. Маркетингогвий аудит системи збуту- К.:"Професіонал", 2004-223с.

Болт Г. Дж. Практическое руководство по управленню сбьітом. - М.: Зкономика, 1991 -280с.

Драккер П.Ф. Задачи менеджмента в XXI веке.- М.: Издательский дом «Вильяс», 2000. - 272с.

Дихтль Е., Хершген X. Практический маркетинг.-М.:Вьісшая школа, 1995.-253с.

Еванс Дж., Берман Б. Маркетинг: Пер. С англ.- М..-Зкономика, 1990.-350с.

Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. - СПб: Питер Ком, 1999. - 896с.

Никишкин В.В., Цветкова А.Б. Особенности комплекса маркетинга в розничной торговле // Маркетинг в России и за рубежом. - 2001. - №4

Старостіна А.О. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник.-К.:»Іван Федоров», 1997.400с.) Старостіна А.О.

Стюарт Г. Зффективное управление сбьітом. - Днепропетровск: Баланс-Клуб, 2002.-192с.

Issue

Section

Статті