ТОРГОВИЙ МАРКЕТИНГ - АЛЬТЕРНАТИВА СИСТЕМІ РОЗПОДІЛУ
Abstract
У статті приведено підходи до визначення категорій "розподіл", "збут", "товарорух", з'ясовано сутність поняття "торговий маркетинг", проаналізованоособливості управління торговим маркетингом на підприємствах.References
Балабанова Л.В., Балабаниць А.В. Маркетингогвий аудит системи збуту- К.:"Професіонал", 2004-223с.
Болт Г. Дж. Практическое руководство по управленню сбьітом. - М.: Зкономика, 1991 -280с.
Драккер П.Ф. Задачи менеджмента в XXI веке.- М.: Издательский дом «Вильяс», 2000. - 272с.
Дихтль Е., Хершген X. Практический маркетинг.-М.:Вьісшая школа, 1995.-253с.
Еванс Дж., Берман Б. Маркетинг: Пер. С англ.- М..-Зкономика, 1990.-350с.
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. - СПб: Питер Ком, 1999. - 896с.
Никишкин В.В., Цветкова А.Б. Особенности комплекса маркетинга в розничной торговле // Маркетинг в России и за рубежом. - 2001. - №4
Старостіна А.О. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник.-К.:»Іван Федоров», 1997.400с.) Старостіна А.О.
Стюарт Г. Зффективное управление сбьітом. - Днепропетровск: Баланс-Клуб, 2002.-192с.