МОДЕЛЬ МЕХАНІЗМУ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ У ВНЗ УКРАЇНИ

Authors

  • Ю.В. Аранович Національний авіаційний університет

Abstract

Використання описаних підходів і елементів запропонованого процесу комерціалізації допоможе вузам організувати менеджмент Інтелектуальної власності (ІВ) і скористатися можливостями швидко змінного зовнішнього інноваційного середовища, а також реалізувати свої переваги на ринку інновацій, особливо у зв'язку з процесом інтеграції України, що прискорився, в світову економіку.

Author Biography

Ю.В. Аранович, Національний авіаційний університет

Аспірантка

References

Public/Private Partnerships for Innovation: Policy Rationale, Trends and Issues; OECD, 2003.

OECD. Governance of Public Research, Paris: OECD, 2005.

Foster, R. N. 2000. Managing technological innovation for the next 25 years. In: Research - Technology Management No. January-February 2000: 29-45.

James Wilsdon, Rebecca Willis. 2004. See-through Science: Why public engagement needs to move upstream.

"Стратегія економічного і соціального розвитку України на 2004-2015 роки"-2004р.

Naoko Ohashi. The university inventor's obligation to assign: a review of U, S. case law on the enforceability of university patent policies // Jour. Assoc. Univ. Technol. Managers. 2003. Vol. XV. P. 49-65.

Шульгин Д. Б., Кортое В. С. Модель системи управлення интеллектуальной собственностью в вузе // Университетское управление: практика и анализ. 2002. № 1. С. 36-43.

Issue

Section

Статті