НЕЙМІНГ ТА СТВОРЕННЯ НОВОГО БРЕНДУ НА РИНКУ ПРОДУКТІВ ТВАРИННИЦТВА

Authors

  • Н.В. Юдіна Національний технічний університет України «КПІ»
  • М.О. Терещенко Національний технічний університет України «КПІ»

Abstract

Розглядаються підходи щодо застосування проективних методик при вивченні асоциативного поля споживча.

Author Biographies

Н.В. Юдіна, Національний технічний університет України «КПІ»

ст.викладач

М.О. Терещенко, Національний технічний університет України «КПІ»

магістрант

References

Шванцара Й. Диагностика психического развития [Текст] : мед. справочник / Шванцара Й [и др.]. – Прага: Авиценум, 1978. – 382 с.

Бодалев А. А. Общая психодиагностика [Текст] : учеб. пособие / А. А. Бодалева, В. В. Столин, В.С. Аванесов. – М. : Речь, 2006. – 448 с. : ил. ; 32 см. – ISBN : 5-9268-0015-3.

Власова М. Л. Социологические методы в маркетинговых исследованиях [Текст] : учеб. пособие / М. Л. Власова. – М. : ГУ ВШЭ, 2006. – 710 с. ; 20 см. - ISBN: 5-7598-0317-4.

Еникеев М. И. Психологический энциклопедический словарь [Текст] / М. И. Еникеев, Б. Г. Мещеряков. – М. : Проспект, 2007. - 560 с. : ил. ; 24 см. – ISBN : 978-5-482-01446-2.

Власова М. Л. Социологические методы в маркетинговых исследованиях [Текст] : учеб. пособие / М. Л. Власова. – М. : ГУ ВШЭ, 2006. – 710 с. ; 20 см. - ISBN: 5-7598-0317-4.

Дэвис Д. Дж. Исследования в рекламной деятельности: теория и практика [Текст] / Д. Дж. Дэвис – М. : Вильямс, 2003. – 864 с. : ил. – ISBN 5-8459-0482.

Уэллс У. , Бернет Дж. , Мориарти С. Реклама : принципы и практика [Текст] / У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Мориарти ; перевод с анг. С. Г. Божук. [примеч. С. Г. Божук.]. – СПб. : Питер, 2003. – 800 с. : ил. – (Серия „Маркетинг для профессионалов”). – ISBN : 5-318-00284-6. – С. 201.

Гурджи И. Проективные методики в качественных исследованиях. Журнал "Практический маркетинг" - №1 – 2000.

Martin E. Thoma, Thoma Creative

James R. Gregory, “Leveraging the Corporate Brand”.

David F. D’Alessandro, генеральный менеджер John Hancock, из книги “Brand Warfare: 10 Rules for Building the Killer Brand”.

Issue

Section

Статті