МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБГРУНТУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ АВІАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Abstract
В статті порушуються питання економічного обґрунтування управлінських рішень в системі маркетингового менеджменту авіаційного підприємства, розглядаються методи економічного обґрунтування управлінських рішень, використовуючи економіко - математичне моделювання для побудови оптимізаційних моделей і їх реалізація автоматизованою системою управління "Маркетинг авіаційного підприємства" на базі автоматизованої системи управління (АСУ) авіаційним підприємством .References
Виноградський М.Д. і інші. Менеджмент в організаціях. Навчальний посібник.К.: "Кондор"- 2004. – 598 с.
Економіка транспорту. За редакцією док.екон. наук., професора Коби В.Г., Навчальний посібник.К.:КДАВТ.1999, 257-с.
Вовчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник.- К.: Видавництво КНЕУ, 2000.- 286 с.
Данько Т.П. Управление маркетингом. Учеб. Пособие.- М.: ИНФРА-М, 1997. – 280 с.
Downloads
Issue
Section
Статті