Формування іміджу в умовах перехідної економіки
Abstract
На основі аналізу проблем, пов’язаних з управлінням іміджем у статті розглядаються (обґрунтовуються) шляхи формування іміджу суб’єктівгосподарської (та інших видів) діяльностіReferences
Баканова М. Стратегические проблемы имиджа компаний. Исследования и построение коммуникационной политики. // www.abvertoliogi.ru/article504.htm
Котлер Ф. Маркетинг. – М.: Просвещение. – 1990.
Мойсеев В. А. Паблік Рілейшнз: Навч. посіб. – К.: «Академвидав». – 2007. – 224 с.
Онопрієнко Н. В. Імідж – фактор успішної діяльності. Проблеми і шляхи формування. – К.: Проблеми системного підходу в економіці, Вип.3. – 2007. – URL http://www.nbuv/gov.ua/e-journals/PSPE/index.html/
Панасюк А. Ю. Формирование имиджа: стратегия, психотехнологии, психотехники. – М.: «Омега-Л», 2007. – 266с.
Пересада А. А. Управління інвестицйним процесом. – К.: Лібра. – 2002. – 472 с.
Downloads
Issue
Section
Статті