ДИНАМІЧНА МОДЕЛЬ РЕКЛАМНОГО ВПЛИВУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Authors

  • Н.В. Юдіна

Abstract

У статі досліджується проблема неоднозначності підходів до процесу рекламного впливу як основної причини відсутності універсальної методики оцінки ефективності реклами. Запропоновано авторську динамічну модель реклами торгової марки. Рекламний вплив одночасно пропонується розглядати як у динамічних, так і умовно статичних умовах .

References

Лебедев-Любимов А. Психология рекламы. – СПб.: Питер, 2002.- 386 с.

Ромат Е.В. Реклама: Учебник для студентов специальности „Маркетинг”. – 3-е изд., перераб. и доп. – Киев; Харьков: НВФ „Студцентр”, 2000. – 480 с.

Ламбен Ж.Ж.Стратегический маркетинг. Европейская перспектива, СПб.: Наука, 1996, пер. с франц., 589 стр.

Батра Р., Майерс Дж.Дж. Аакер Д. Рекламный менеджмент: Пер. С англ.. – 5-е изд.- М.; СПб.; К.: Издательский дом „Вільямс”, 2000. – 784 с.: ил. – Парал. тит.англ. Уч.пос.

Джоунс Дж.Ф. Рекламный бізнес: деятельность рекламных агентств, создание рекламы, медиа-планирование, интегрированные коммуникации.: Пер.с англ. – М.: Издательский дом „Вільямс”, 2005. – 784 с.: ил. – Парал. тит. англ.

Michael L.Ray, Alan G. Sawyer, Michael L. Rothschild, Roger M. Heeler, Edward C. Strong, Jerome B. Reed, “Marketing Communication and Hierarchy of Effects”, in Peter Clarke (ed.), New Models for Mass Communication Research (Beverly Hills, CA: Sage, 1973), p. 158-164

Хит Р. Скрытая власть рекламы. Как обработка информации в режиме сниженного внимания влияет на потребительский выбор / Пер. с англ. Е. Сысоевой – К., Издательство Алексія Капусты (подразделение «Агентства „Стандарт”», 2006. – 189 с.

Юдіна Н.В., Журило В.В. Дослідження асоціацій споживачів України з брендами продуктів високих технологій // Економічний вісник Національного технічного університету України „Київський політехнічний інститут”. Збірник наукових праць. №3, 2006р., с. 114-119

Petty R.E., Cacioppo J.T. Communication and Persuasion: Central and Peripheral Routes to Attitude Change. – New York: Springer-Verlag, 1986

Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга.: Пер. с англ.: Уч. Пос. – М.: Издательский дом „Вильямс”, 2000. – 688 с.: ил. – Парал. тит. англ.

Голдберг Э. Управляющий мозг: Лобные доли, лидерство и цивилизация / Пер. с англ. Д. Бугакова. — М.: Смысл, 2003. — 335 с.

Юдіна Н.В. Позитивна інерція реклами та її вплив на оцінку економічної ефективності рекламної кампанії.// Науковий Вісті НТУУ „КПІ”№4(36)2004, с.14-23

Кутлалиев А., Попов А. Эффективность рекламы. – М.: Изд-во Эксмо, 2005. – 416с. – (Профессиональные издания для бизнеса)

Юдіна Н.В. Оптимізація ефективності друкованих рекламоносіїв// "Економіка: проблеми теорії та практики" Збірник наукових праць, Випуск 184: В 3т. Том ІІІ. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2003. - стор.671-682

Кулеба М. "Уродів" не буде. Рекламники вибачилися за "Мама чому я урод" // „Товариш”, 11.09.2006, http://www.tovarish.com.ua/news/Obschestvo/07-09-2006-00-00/Urodiv_ne_.html

Saatchi&Saatchi Ukraine Рекламная кампания для SUPRA //http://www.reklamaster.com/rekl_comp/publ_33_54.html 12 июня 2007

Зозульов О.В. Поведінка споживачів: Навч. Посіб. – К.: Знання, 2004. – 364с.

Issue

Section

Статті