ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ АВІАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Abstract
В статті порушуються питання прийняття економічно обґрунтованих управлінських рішень, пов’язаних з маркетинговим менеджментом авіаційного підприємства, розглядаються методи економічного обгрунтування управлінських рішень, використовуючи економіко - матемтичне моделювання для побудови оптимізаційних моделей і їх впровадження.References
Виноградський М.Д. і інші. Менеджмент в організаціях. Навчальний посібник. К.: "Кондор"- 2004. – 598 с.
Економіка транспорту. За редакцією док.екон. наук., професора Коби В.Г., Навчальний посібник.К.:КДАВТ. 1999, 257-с.
Вовчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник .- К.: Видавництво КНЕУ, 2000 .- 286 с.
Данько Т. П. Управление маркетингом. Учебное пособие. - М.: ИНФРА - М, 1997. – 280 с.
Downloads
Issue
Section
Статті