ІМІДЖ – ФАКТОР УСПІШНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПРОБЛЕМИ І ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ
Abstract
На підставі аналізу проблем, пов’язаних з управлінням іміджем, обґрунтовується його вплив на функціонування суб’єктів господарської та інших видів діяльностіReferences
Котлер Ф. Маркетинг. – М.: Просвещение. – 1990.
Мойсеєв В. А. Паблік Рілейшнз: Навч. посіб. – К.: «Академвидав». – 2007. – 224 с.
Панасюк А. Ю. Формирование имиджа: стратегия, психотехнологии, психотехники. – М.: «Омега-Л». – 2007. – 266 с.
Пересада А. А. Управління інвестиційним процесом. – К.: Лібра. – 2002. – 472 с.
Чумиков А. Н., Бочаров М. П. Связи с общественностью: теория и практика. – М.: Дело. – 2003.
Шепель В. М. Имиджелогия: Секреты личного обаяния. – М.: Культура и спорт: ЮНИТИ. – 1997.
Downloads
Issue
Section
Статті