ЕКОНОМІЧНА ЦІННІСТЬ СЕРВІСНОГО ПРОДУКТУ НА ОСНОВІ РІВНОВАЖНОГО СПІВВІДНОШЕННЯ «ЦІНА-ПАРАМЕТРИ ЯКОСТІ»
Abstract
Теоретичні аспекти взаємодії менеджменту якості і системи ціноутворення в специфічній сфері надання і споживання послуг розглядаються в єдиному ланцюгу економічних перетворень параметрів якості у споживчі цінності сервісного продукту.References
А.С. Кусков, О.В. Понукалина. Менеджмент транспортных услуг. М.: Р Консульт, 2004.–435с.
К. Лавлок. Маркетинг послуг. М.: С/Пб, К.: Вильямс, 2005.–968с.
В.А. Никитин, В.В. Филончева. Управление качеством на базе стандартов ISO-9000. С.-П., Питер, 2004.–127с.
О.Тупчієнко. Управління затратами. Кіровоград. Центральне Українське видавництво, 2004.–220с.
В. Чирков. Эффектометрия. К.: Феникс, 2005.–240с.
Charles Hill, Gareth Jones. Strategic Management. Boston, New York, 1999.-984c.
Downloads
Issue
Section
Статті