ЕКОНОМІЧНА ЦІННІСТЬ СЕРВІСНОГО ПРОДУКТУ НА ОСНОВІ РІВНОВАЖНОГО СПІВВІДНОШЕННЯ «ЦІНА-ПАРАМЕТРИ ЯКОСТІ»

Authors

  • М.М. Петренко НАУ

Abstract

Теоретичні аспекти взаємодії менеджменту якості і системи ціноутворення в специфічній сфері надання і споживання послуг розглядаються в єдиному ланцюгу економічних перетворень параметрів якості у споживчі цінності сервісного продукту.

Author Biography

М.М. Петренко, НАУ

аспірант

References

А.С. Кусков, О.В. Понукалина. Менеджмент транспортных услуг. М.: Р Консульт, 2004.–435с.

К. Лавлок. Маркетинг послуг. М.: С/Пб, К.: Вильямс, 2005.–968с.

В.А. Никитин, В.В. Филончева. Управление качеством на базе стандартов ISO-9000. С.-П., Питер, 2004.–127с.

О.Тупчієнко. Управління затратами. Кіровоград. Центральне Українське видавництво, 2004.–220с.

В. Чирков. Эффектометрия. К.: Феникс, 2005.–240с.

Charles Hill, Gareth Jones. Strategic Management. Boston, New York, 1999.-984c.

Issue

Section

Статті