КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ
Abstract
Визначаються концептуальні засади формування стратегії страхової компанії з врахуванням особливостей притаманних страховому бізнесу. При цьому, формування стратегії розглядається як розробка взаємоузгодженого комплексу дій у ключових бізнес-процесах страхової компанії, підпорядкованого місії та довгостроковим цілям страхової установи.References
Ансофф И. Стратегическое управление: Сокр. пер. с англ. / Науч. ред. и авт. предисл. Л.И. Евенко. – М.:Экономика, 1989.
Воблый К.Г. Основы экономики страхования. – М.: Изд. Центр «Анкил», 1995.
Минцберг Г., Куинн Дж. Б., Гошал С. Стратегический процесс / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб: Питер, 2001.
Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент: навчальний посібник. – К., 2002.
Портер М.Э. Конкуренция.: Пер. с англ.; Уч. пос. – М.: Изд. дом «Вильямс».
Downloads
Issue
Section
Статті