Зміст
Статті
Аналіз кольорових оптичних ілюзій за допомогою іррадіаційного поля | |
О. В. Бессарабова (Bessarabova E.) | 3-8 |
Протиставлення гламурного брутальному в сучасному дизайні одягу | |
V. V. Budiak | 9-15 |
Дизайн-аспекти підготовки фахівців програмного спрямування | |
E. A. Glibko, M. A. Maksimova | 16-20 |
Принципи формування проектно-образного мислення майбутніх дизайнерів в процесі професійної підготовки | |
N. V. Derev’yanko | 21-26 |
Інтеграція інженерного і художнього підходів у процесі проектування | |
A. I. Shylov, A. E. Dumbur, A. A. Crykun | 27-32 |
Дизайн інтер'єру як об'єкт теоретичних досліджень | |
O. V. Kardash | 33-40 |
Хвильова модель і теорія самоорганізації С-простору: застосування в галузі ергономіки і дизайну | |
Y. N. Kovaluov | 41-53 |
Суспільно-культурна і художня специфіка архітектурної творчості Анатолія Добровольського | |
O. V. Коvesnikova | 54-60 |
Проблеми розвитку наукового базису спеціальності "Дизайн" | |
I. O. Kuznetsova | 61-67 |
Прийоми використання українського орнаменту в сучасному інтер'єрі | |
I. O. Kuznetsova, O. V. Loboda | 68-74 |
Дизайн-розробка концептуального корпусу лемішно-відвального плуга на основі геометричного моделювання | |
D. F. Kuchkarova, T. H. Zhuraev | 75-81 |
З питань прогнозування в дизайні та моді | |
O. M. Lagoda | 82-87 |
Реклама модного костюму як специфічний канал комунікації | |
N. V. Mirgorodska | 88-94 |
Особливості інтер’єрів в умовах адаптивного дизайну | |
I. O. Rusakov, I. E. Danyluk | 95-100 |
Особливості дизайн-проектування лікувальних комплексів | |
V. P. Myronenko, S. V. Bodny | 101-115 |
Формотворчі елементи флотелів на основах біодизайну | |
L. R. Gnatyuk, A. V. Novik | 116-124 |
Еволюція декоративного політипажу у контексті сучасних не алфавітних шрифтових елементів | |
G. V. Polishchuk, S. G. Sazonov | 125-130 |
Художня традиція як фактор формування сучасної кримськотатарської архітектури та дизайну | |
S. O. Pryvolneva | 131-137 |
Композиційно-стильові та символічні особливості дерев'яного декору житлових будівель Луцька кінця XIX - початку XX століття | |
O. V. Prystupa | 138-144 |
Структури і сакральні числа праміфу як основа традиційного орнаменту | |
E. M. Prichepiy, O. E. Prichepiy | 145-151 |
"Дизайн реклами" як інтегрована навчальна дисципліна у системі вищої мистецької освіти України | |
S. V. Prishchenko, E. A. Antonovych | 152-159 |
Пріоритетні напрямки розвитку національного дизайну | |
V. O. Svirko, A. L. Rubtsov | 160-168 |
Індустріальний дизайн постіндустріальної доби | |
N. V. Sergeeva | 169-175 |
Рекурсивні системи у мистецтві та дизайні: питання класифікації | |
N. V. Sklyarenko, A. D. Geger | 176-182 |
Лінії з керованими кривинами, побудовані засобами математичного пакету MAPLE | |
L. M. Kutsenko, V. F. Chelombitko | 183-189 |
Естетика української архітектури | |
L. R. Gnatyuk, G. O. Shyshlakova | 190-196 |
Дизайн створення комп'ютерних анімаційних моделей по нарисної геометрії | |
N. D. Jadgarov, D. D. Jadgarov | 197-200 |

Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Без Похідних 4.0 Міжнародна.